
Koning wenst Joodse Gemeenschap een goed Pesach
Leestijd: 1 min
Koning Willem-Alexander heeft in een telefoongesprek met de voorzitter van het Centraal Joods Overleg (CJO) laten weten de Joodse gemeenschap, ondanks de moeilijke situatie vanwege het coronoavirus, een goed Pesach te wensen. De koning beseft maar al te goed hoe lastig het is om deze belangrijke feestdag te vieren nu er sociale distantiëring van iedereen gevraagd wordt.





